Wersja MINI to izzyRest z pewnymi ograniczeniami, idealna do mniejszych punktów gastronomicznych, food trucków itp. Doskonały wariant dla miejsc w których nie trzeba definiować rozbudowanej karty menu, rezerwować stolików. Najważniejsze funkcje:
- baza danych u Klienta na komputerze dostępna zawsze (nie trzymamy danych w chmurze)
- dowolna ilość użytkowników wraz z systemem uprawnień do funkcji oraz kontrolą pracowników
- graficzna prezentacja sali
- dostęp do wszystkich definicji i ustawień systemu
- rozbudowany system raportowania i analizy danych
- współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (drukarki kuchenne, drukarki fiskalne, wagi, terminale kart płatniczych)
- najważniejsze funkcje rachunku kelnerskiego - łączenie, dzielenie, rabatowanie, proste promocje itd
- obsługa rachunków wewnętrznych
- wbudowany moduł KDS (wyświetlacz zamówień dla kuchni)
- dowolna ilość drukarek bonowych